Як оформити заявку на евакуацію
Для того, щоб подати заявку на допомогу при перевезенні бізнесу в безпечні регіони України, власнику потрібно заповнити анкету з наступними питаннями:
- Назва підприємства;
- Код ЄДРПОУ;
- Адреса виробництва;
- Спецілізація;
- Можливість виробництва товарів/продукції для потреб оборонної сфери;
- Контактні особи підприємства (ПІБ, посада, телефон, email);
- Потреба у виробничому приміщенні (площа, м2, тип приміщення, інші особливі умови);
- Потреба в електроенергії (кВт·год, потужність підключення в кВт);
- Потреба в додаткових ресурсах (вода, газ тощо);
- Кількість працівників (та членів їх сімей);
- Кількість обладнання (одиниць,тон, м3);
- Спосіб транспортування обладнання (ЗД, автотранспорт);
- Потреба у транспорті (кількість вагонів, вантажівок тощо);
- Доступність до транспортних вузлів;
- Орієнтовний термін демонтажу, пакування і завантаження обладнання;
- Потреба у гуртожитках / місцях розміщення персоналу та членів їх сімей
- Потреба у складських приміщеннях, куб. м
- Потреба у сировині (тип, обсяг, потенційні джерела/партнери)
- Додаткові потреби (вказати)
- Адреса розміщення підприємства після перевезення (у разі наявності)
- Адреса проживання персоналу та членів їх сімей після перевезення (у разі наявності)
- Орієнтовний строк монтажу обладнання і запуску виробництва після переміщення
- Наявність існуючих/потенційних каналів збуту після переміщення
Усі прийняті заявки обробляються представниками міністерства економіки, потім, по пріоритетності, починається процес евакуації.
Управління бізнес-процесами в умовах воєнного стану
Як бути з управлінськими системами, програмами автоматизації для управління виробництвом, продажами, послугами для бізнесів, що переїхали.
Ми, як компанія, що активно впроваджує системи обліку для підприємств рекомендуємо переносити свої бази на віддалені сервери, таким чином мати доступ до робочого місця з будь-якої точки світу за наявного безперебійного інтернету.
Для того, щоб перенести дані компанії у хмару і надалі працювати у віддаленому режимі (за умови, що ваша програма ще зберігається локально) необхідно для початку вивантажити базу даних на будь-який пристрій. Ви можете це зробити самостійно або скористатися послугами нашого спеціаліста.
Ми допоможемо вивантажити інформаційні дані та розгорнути роботу на серверах.
Найпростішим способом, самостійно перенести та зберегти базу даних можна на
флешку наступним чином:
- Запустити програму автоматизації в режимі “Конфігуратор”;
- В меню “Адміністрування” вибрати команду “Вивантажити інформаційну базу”;
- Обрати місце збереження та зберегти базу відразу на флешку.
Якщо ви не маєте змоги зробити це самостійно, але маєте доступ до ваших сервісів, наші працівники допоможуть.
Ця інформація актуальна для користувачів які вже мають власну програму і яким потрібен хостинг для неї.
Якщо ж зараз ви в пошуках рішення для автоматизації управління бізнес-процесами, рекомендуємо розглянути такий варант сервісу - як “Оренда BAS”. Про переваги цього рішення можна почитати на сторінці.
Які типові програми автоматизації можна орендувати:
BAS Бухгалтерія ПРОФ - рішення для автоматизації бухгалтерського, податкового та регламентованого обліку;
BAS Бухгалтерія КОРП - містить функціонал попереднього рішення та розширений модуль “Зарплата і Кадри”;
BAS Малий бізнес - управлінська система для автоматизації продажів, виробництва та послуг;
BAS Роздріб - фронтове рішення, яке зазвичай використовується для ведення продажів в роздрібних торгових точках чи мережах;
BAS Управління торгівлею - управлінське рішення, яке може бути використане в синхронізації з BAS Роздріб;
BAS Комплексне управління підприємством - комплексне рішення для автоматизації виробництва, продажів та послуг, з влаштованим повноцінним бухгалтерським модулем.
Звертаємо увагу, що на час воєнних дій для волонтерських організацій ми надаємо в користування програми обліку на безоплатній основі.
Дбаємо разом про стабільність економічного фронту!
Слава Україні!