Абонентське обслуговування систем автоматизації бізнесу - супровід та підтримка програмних комплексів на регулярній основі. Укладання договору на “Абонентське обслуговування” забезпечує Ваше підприємство комплексною технічною підтримкою наших спеціалістів та дозволяє перекласти турботи про працездатність системи в повному обсязі, або частково, за Вашим бажанням. В рамках договору Ви можете отримувати той об’єм послуг, який необхідний саме Вашому підприємству.
Абонентське обслуговування продуктів є не пакетною, а індивідуальною програмою співпраці. Це означає, що перелік і кількість послуг, передбачених в «Договорі абонентської співпраці», не є строго регламентованим, а розробляється, виходячи з конкретних потреб і побажань замовника.
Користувачі, що працюють в програмі лінійки BAS, не є програмістами. А це означає, що допомога профільних фахівців актуальна завжди, і, як показала практика, має вона регулярний характер.
На початковому етапі покупки та впровадження, клієнт має можливість замовити послугу з обслуговування BAS на взаємовигідних умовах, ціна якої буде вигідною, як для клієнта, так і обслуговуючої компанії.
Розрахунок вартості на обслуговування BAS проводиться, виходячи з встановленої кількості годин роботи фахівця та період, на який укладається договір абонентського обслуговування.
Наші співробітники допоможуть підібрати ідеальний для вас набір послуг і дадуть відповіді на всі питання.
За Вами закріплюється окремий спеціаліст, який постійно Вас супроводжує.
Оновлення програмних продуктів відразу після виходу нових релізів.
Проведення регулярних профілактичних робіт для захисту програмного забезпечення.
Активна реакція наших спеціалістів на Ваші запити і усунення будь-яких технічних незручностей.
Що ви хотіли б обговорити?