Життєдіяльність такого бізнесу, його масштабованість і збільшення доходу обумовлена рівнем ефективного вирішення завдань, що стоять перед ним:
- на рівні маркетингу і продажів - ціноутворення, акції, знижки, планування і контроль продажів, прозорість продажу, аналіз і прогнозування діяльності, управління взаємодії з клієнтами;
- на рівні закупівель і запасів - облік актуальної наявності товару, рух товарів між складами, точками збуту, точна інвентаризація;
- на рівні виробництва - технології, склади продуктів, графіки робіт, рух грошових коштів на виробництво;
- на рівні бухгалтерського і податкового обліку - формування звітів, відправка регламентованої документації, контроль виконання термінів подачі звітів;
- на рівні управління - отримання звітності, аналіз діяльності підприємства за певний період, прогнозування і планування.
Це далеко не повний перелік завдань, що стоять перед керівником.
Чи може бізнес обійтися без автоматизації цих процесів і бути при цьому конкурентно здатним?
Відповідь очевидна.
Ось тут і приходять на допомогу автоматизовані інструменти управління.
Коли бізнесу потрібна комплексна автоматизація?
Під автоматизацією бізнесу, ми розуміємо - перехід від ручних методів обліку і управління діяльності компанії до автоматизованих, з використанням інструментів цифрових технологій.
Мета автоматизації - спростити і прискорити рутинні процеси комерційної організації, звільнити необхідні ресурси для масштабування бізнесу, ефективного управління, підвищення конкурентоздатності і прибутковості.
Є елементарні інструменти автоматизації, такі як таблиці Excel, Google таблиці, Outlook. І звичайно вони будуть до певної пори служити допоміжним софтом для мікро бізнесу, наприклад, якщо у вас 20 позицій будь-якого товару. Однак, якщо ви хочете збільшити прибуток, ви починаєте розширюватися: кількість найменувань товару, канали просування, поліпшення сервісу і т.д .. І ось у вас вже 200 позицій товару з різними характеристиками, які потрібно продати, якими потрібно поповнювати склади, прорахувати собівартість, маржу, чистий дохід, податки і т.д. Чи впораються прості таблиці з такими завданнями?
Приходить час впровадження програмного забезпечення, здатного вирішити питання комплексної автоматизації малого підприємства. Мета - створити єдине структурне і інформаційне поле компанії для організації ефективної діяльності комерційного підприємства і збільшити прибутковість. Тобто програмне рішення, що дозволяє всім співробітникам компанії діяти упорядковано и систематично, а управлінцю отримувати необхідні звіти, в ході аналізу яких прогнозувати подальшу діяльність компанії.
Висновок: якщо прості інструменти для автоматизації не можуть впоратися зі своїм завданням і гальмують масштабованість вашого бізнесу, значить гостро стає необхідність впровадження автоматизованих систем управління.
Рішення платформи 1С:Підприємство для малого бізнесу
Програмне забезпечення для малого бізнесу має володіти достатнім потенціалом, щоб вивести бізнес на вищий рівень, і одночасно не обтяжений надлишковим функціоналом.
Автоматизація малого бізнесу має два напрямки:
основних бізнес-процесів (підвищення продуктивної діяльності, збільшення продажів, рівня лояльності клієнтів, підвищення прибутку в цілому)
- оперативних (автоматизація рутинних щоденних завдань, сюди відноситься бухгалтерський, управлінський облік, документообіг)
Хоч і позиціюються як дві окремі області, проте максимальна ефективність бізнес-процесів досягається, якщо застосовувати їх комплексно.
Для вирішення оперативних процесів малого і середнього бізнесу на базі платформи 1С:Підприємство запропонований продукт "Управління невелика Фірмою". Програмне рішення УНФ представлено двома версіями: ПРОФ І Базова. З функціональністю цього програмного рішення можна ознайомитись на сторінці продуктів за посиланням.
Основні бізнес-завдання, пов'язані з маркетингом і продажами, вирішує програмне забезпечення під усталеною абревіатурою CRM. Для малого бізнесу актуальними версіями платформи 1С:Підприємство є Стандарт і ПРОФ. Функціональність цих версій детальніше описана за посиланням.
Вибір програмного продукту процес кропіткий, але не складний. Для автоматизації малого підприємства можна придбати типовий продукт або нетипові під специфіку конкретного бізнесу. Потрібно розуміти, що готове програмне рішення завжди коштує дешевше, ніж розроблене індивідуально під потреби бізнесу, та й впровадження відбувається дешевше.
Тому радимо, обираючи систему автоматизації для малого бізнесу орієнтуватися на типовий продукт, який повною мірою буде закривати функціональні потреби в автоматизації вашого бізнесу, з можливістю доопрацювання програми в майбутньому.