Розділ «Компанія»
Для внесення первинних налаштувань необхідно у блоці «Налаштування» перейти по гіперпосиланню «Ще більше можливостей».
У відкритому інтерфейсі обираємо розділ «Компанія», де проставляються відмітки по усім наступним для обліку пунктам:
Компанія
«Декілька організацій» — підтверджуємо пункт, якщо потрібно вести дві чи більше організацій.
При зведеному обліку ставиться чекбокс «Облік за компанією в цілому».
За замовчуванням в «BAS Мали бізнес» можна вести облік однієї організації.
«Касовий метод доходів та витрат» дозволяє вести облік касовим методом. Якщо вам це підходить, фіксуємо пташкою.
Підрозділи і майно
Пункт «Декілька підрозділів» для можливості вказувати підрозділи під час заповнення документів.
«Майно» дозволяє вести облік основних засобів та нематеріальних активів організації.
Проєкти
Фіксуємо чекбоксом «Декілька напрямків діяльності», якщо потрібно вказувати напрямок діяльності фірми при заповненні документів.
«Проєкти» підтвердження відміткою цього пункту дозволяє об'єднувати декілька замовлень покупців в один проєкт і отримувати усю інформацію про доходи, витрати окремо та за проєктом в цілому.
Планування
«Бюджетування» слугує для можливості складання фінансового плану фірми та контролювати його виконання.
Розділ «CRM»
Налаштування даного розділу також складається з кількох окремих підрозділів.
CRM
У пункті «Контроль договору документів» йде мова про відповідність договору операції документа, а саме вказана вірна організація та відповідний вид договору.
Якщо обрати «Не проводити» — документ не проводиться і користувач отримує повідомлення про невідповідність договору.
«Попереджати» — вибравши цей варіант, користувач буде отримувати повідомлення про невідповідність договору, але документ проведеться.
«Не контролювати» — документ проводиться без попередження.
Обирайте «Декілька варіантів комерційних пропозицій», якщо бажаєте мати можливість у замовленні покупця створювати декілька комерційних пропозицій і обирати основну.
Канали комунікацій
Встановіть прапорець у вікні «Чат, історія змін», якщо бажаєте бачити усі зміни в панелі навігації та користуватися чатом у програмі.
Планування
Цей підрозділ містить два пункти. «Журнал запису» дозволяє бачити завантаженість ресурсів (виробничих, фахівця тощо) і відповідно раціонально планувати часовитрати. «Використовувати чат-бот» дає можливість синхронізувати роботу Telegram-каналу для комунікації з клієнтами.
Розділ «Продажі»
У програмі «BAS Малий бізнес» одним із основних напрямків є облік продажів. Розділ складається з кількох підрозділів.
Продажі
Містить загальні налаштування параметрів продажів і встановлення налаштувань для ведення обліку роздрібних продажів і комісійної торгівлі, планування, підключення додаткових можливостей для реалізації товарів та послуг.
Продаж у роздріб, Ціни та знижки
За допомогою встановлення відповідних прапорців у програмі можна включити ведення обліку роздрібних продажів (налаштування касового робочого місця), архівування та вилучення непробитих чеків ККМ при закритті касової зміни, контролю залишків товарів під час пробитті чеків ККМ.
Керувати цінами, знижками, використовувати сертифікати для оплати тощо.
Також можна налаштувати варіанти оформлення повернення за чеком ККМ, який проведений у закритій зміні.
Білінг, Рахунки з покупцями
Підключаючи опцію «Білінг і робота з регулярними послугами» вам стають доступними тарифні плани, можливість укладати договори та виставляти рахунки на оплату по ним.
Щоб включити можливість обліку витрат за кожним договором обслуговування, слід встановити прапорець «Вести облік витрат в розрізі договорів обслуговування».
У підрозділі «Розрахунки з покупцями» можна встановити терміни відстрочення платежу (кількість діб), а також звірки взаєморозрахунків та коригування боргу з покупцями, вставновивши у відповідних полях прапорець.
Розділ «Закупівлі»
Закупівлі
«Коригування надходжень» дозволяє оформляти окремими документами надходження товарів, змінювати дані в закритих для редагування періодах.
Переробка
Включення полів підрозділу дозволяє вести облік власної сировини чи матеріалів, переданої на переробку чи виготовлення продукції, прийом запасів чи передачу власної сировини сторонніх контрагентами.
Ціни і знижки, Планування
Встановлення прапорців дозволяє коригувати знижки, націнки на окремі позиції чи вести загальний облік по фірмі, фіксувати ціни постачальників, при створенні прибуткових накладних тощо.
Планування дозволяє розрахувати потреби в закупівлях як відокремлено по складах, так і по організації на підставі залишків товарів, очікваних надходжень та споживань, максимального та мінімального рівня запасів тощо.
Розділ «Склади»
Встановлення прапорців у полі «Декілька складів» дозволяє вести облік у розрізі окремих складів, з можливістю підтягувати до складських документів певний склад.
«Комірчаті склади» деталізація місця зберігання продукції аж до складської комірки.
«Ордерні склади» — включення використовується при необхідності розділити складський та фінансовий облік запасів.
«Резервування запасів» дозволяє резервувати запаси на складах, враховуючи матеріальні та прямі витрати для виробництва на замовлення покупців.
«Друк етикеток та цінників» можливість налаштувати шаблон етикеток та цінників та друкувати їх у розрізі складського обліку.
На цьому перша частина огляду завершена. Наступною статтею розглянемо такі розділи: Роботи, Виробництво, Кошти, Персонал, Податки.
Налаштування роботи користувача в «BAS Малий бізнес» (частина 2)