Які ділянки можна оптимізувати за допомогою рішень “BAS”
Короткий огляд тих напрямків, які можна автоматизувати шляхом BAS (БАС) програм:
Управлінський та оперативний облік можна оптимізувати за допомогою наступних програмних рішень: “BAS Малий бізнес”, “BAS Комплексне управління підприємством”, “BAS Управління торгівлею”;
Бухгалтерський, а разом з тим і фінансовий облік можна вести за допомогою програм “BAS Бухгалтерія КОРП” та “BAS Бухгалтерія ПРОФ”, що легко синхронізуються з іншими рішеннями “BAS”;
Для виробництва та складського обліку серед продуктів BAS можна обрати: “BAS Комплексне управління підприємством”, “BAS Малий бізнес”.
Робоче місце касира, для ведення роздрібної торгівлі можна обрати рішення “BAS Роздріб” та “BAS Малий бізнес”.
Підсистема CRM є в усіх програмних продуктах для організації торгової діяльності.
Відповідно до задач саме вашого бізнесу підбирається рішення, яке максимально може оптимізувати бізнес-процеси та бути замінним “Мойсклад”.
CRM, виробництво, торгівля, склад в одній програмі
Детальніше зупинимось на продукті“BAS Малий бізнес”, як на рішенні, яке по функціональним властивостям найбільше підходить у якості альтернативи “Мойсклад” серед рішень BAS.
BAS Малий бізнес - програма для автоматизації торгівлі, виробництва чи послуг невеликих комерційних підприємств. Цей прикладний інструмент закриває потреби в автоматизації комплексно та містить в своєму арсеналі наступні модулі:
- CRM модуль, де включено наступні підсистеми: Події, Замовлення і рахунки, Товари і послуги, Планування, Канали продажів, Аналітика;
- Продажі, з функціональними блоками: Місце касира, Розрахунки, Товари та послуги, Ціни та знижки, Планування, Доставка, Аналітика;
- Закупівлі, до якого включені такі підсистеми як Робота та взаєморозрахунки з постачальниками, Склад, Товари та послуги, Ціни, Планування, Аналітика;
- Послуги - Замовлення сервісних робіт, Завдання та планування робіт, Графіки, Аналітика;
- Виробництво - Замовлення на виробництво, Завдання й наряди, Взаєморозрахунки, Розподіл запасів, Формування технологічних карт, Планування, Аналітика;
- Кошти - Банк, Каса, Еквайринг, Планування, Взаєморозрахунки, Аналітика;
- Зарплата - Кадровий облік, Зарплата, Графіки, Аналітика.
Окрім цього кожен модуль має можливості детального налаштування (шаблони листів, комерційних пропозицій, договорів), довідники (специфікації, графіки, бригади, класифікатори) та сервіс (друк етикеток, вивантаження бази товарів та інші).
Способи використання BAS Малий бізнес
- Оренда програми - являє собою SaaS рішення, користування програмою через щомісячну абонентську передплату з повним її обслуговуванням спеціалістами. (Варіант використання, який пропонують вендори “Мойсклад”)
- Покупка програми - придбання ліцензій на програму у свою власність.
Про переваги та недоліки Saas послуги “Оренда BAS”
Отже, система “BAS Малий бізнес” підходить для невеликих чи середніх комерційних підприємств для оптимізації роботи таких напрямків, як роздрібна чи гуртова торгівля (будь-які види онлайн-торгівлі), виробництва, контролю руху грошових коштів та товарів на складі, взаємодії з клієнтами, і може бути запропонована як Saas рішення.
Бажаєте отримати додаткову інформацію чи замовити демонстрацію продукту, звертайтесь до наших спеціалістів.