Які процеси можна автоматизувати за допомогою продуктів BAS
Програми BAS умовно можна розділити на галузеві програмні продукти та типові рішення.
Каталог рішень для вузькопрофільного бізнесу
Зупинимось детальніше на типових (універсальних) конфігураціях, оскільки вони мають найбільший інтерес серед користувачів. До них відносяться наступні системи:
- BAS Малий бізнес
- BAS Бухгалтерія
- BAS Бухгалтерія КОРП
- BAS Комплексне управління підприємством
- BAS Управління торгівлею
- BAS Роздрібна торгівля
- BAS Документообіг
- BAS ERP
- BAS Управління холдингом
Для комплексної автоматизації (виробництво, торгівля, послуги)
До програмних продуктів BAS, що містять модулі для обліку виробництва, торгівлі, складу, сервісних робіт: BAS Малий бізнес, BAS Комплексне управління підприємством, BAS ERP, BAS Управління холдингом, BAS Бухгалтерія КОРП.
Для бухгалтерії
Для автоматизації бухгалтерського та фінансового обліку BAS пропонує дві типові конфігурації: BAS Бухгалтерія та BAS Бухгалтерія КОРП.
Для торгівлі
Продукти, що автоматизують тільки комерційну діяльність підприємств пропонуються продукти BAS Управління торгівлею та BAS Роздрібна торгівля.
Нижче детальніше зупинимось на можливостях та тих процесах, які можна автоматизувати за допомогою цих облікових систем.
Короткий огляд типових конфігурацій BAS
BAS Малий бізнес - програма для автоматизації процесів невеликого бізнесу. Основні напрямки - виробництво, торгівля, послуги, CRM, складський облік, підрядні роботи. Також можна вести комерційну діяльність.
BAS Бухгалтерія - система для оптимізації роботи бухгалтерів, містить широкий інструментарій з автоматизації бухгалтерського, податкового, регламентованого обліку на підприємствах будь-якого формату. Легко синхронізується з управлінськими та іншими рішеннями лінійки BAS, а також із зовнішніми сервісами, такими як FREDO Звіт, Клієнт Банк.
BAS Бухгалтерія КОРП - комплексне рішення для ведення бухгалтерії бізнесу з різними напрямками діяльності. Частково повторює функціонал програми BAS Бухгалтерія, однак має ширше призначення і навантаження у вигляді деталізованих обчислень, розширених можливостей нарахувань заробітних плат, відпускних, лікарняних співробітникам та кадрового обліку.
BAS Комплексне управління підприємством - комплексний програмний продукт, призначений для автоматизації обліку виробництва, бухгалтерії, продажів, послуг, складу. Призначений даний продукт для малого та середнього бізнесу. Для тих виробничо-комерційних компаній, хто хоче поєднувати в одній інформаційній системі різні види обліку, включно з повноцінним бухгалтерським обліком для офіційної звітності.
BAS Управління торгівлею - управлінське рішення для торгівлі. Містить гнучкі деталізовані налаштування обліку роздрібної, гуртової, комісійної, інтернет-торгівлі, дистрибуції. Не містить бухгалтерського та податкового обліку, але легко синхронізується з BAS Бухгалтерія. Використовується трейдовими підприємствами як офісна програма для планування, управління та аналітики торгової діяльності.
BAS Роздріб - рішення для автоматизації роботи касирів в торгових точках, як окремих самостійних одиниць, так і у складі роздрібних мереж. Дозволяє автоматизувати складський облік, рух грошових коштів, торгову діяльність комплексно. Можна легко інтегрувати з BAS Управління торгівлею та BAS Бухгалтерією, а також торговельним обладнанням.
Для корпоративного ринку
BAS Документообіг - програма для електронного документообігу на підприємстві. Позиціюється як рішення для корпоративного ринку для управління процесами, трудовою діяльністю, організації та реалізації електронного документообігу, контролю виконання завдань, регламентації управлінської діяльності.
BAS ERP - система для побудови комплексного управління багатопрофільними підприємствами, зокрема зі технічно-складним виробництвом. Позиціюється як рішення управлінського, оперативного, бухгалтерського обліків для бізнесів будь-яких масштабів, що може одночасно автоматизувати від 50 робочих місць.
BAS Управління холдингом - програма CPM (Corporate Performance Management) класу, дозволяє вести ефективне управління концерном і швидко автоматизувати широкий список процесів, таких як повноцінне планування, швидку координацію, контроль/облік/аналітику роботи організації, документообіг, управління ризиками та інвестиціями.
Орендувати чи купити систему BAS
Будь-який ліцензійний програмний продукт лінійки BAS поставляється в електронному вигляді з супутньою документацією: ліцензія на ту кількість робочих місць, яка придбана; користувацька угода; ключі доступів; реєстраційна анкета; усі необхідні дистрибутиви конфігурації. Одна ліцензія - один користувач. Якщо у програмі працюють одночасно два співробітники, потрібно придбати додаткову ліцензію. Або ж відразу купити комплект ліцензій.
Наразі, є два можливих види придбання та користування програм BAS:
- Купівля програмного продукту
- Оренда програмного продукту за технологією SaaS
Що таке Оренда програми BAS
Перший варіант передбачає придбання у власність необхідної кількості ліцензій та передплата сервісу підтримки програм автоматизації - ІТС.
Детальніше ознайомитись з послугою ІТС
Отже, головне правило у виборі програмного забезпечення для автоматизації обліку бізнесу - обираючи програму, відштовхуватись від тих задач, які можна вирішити за допомогою неї.
Орієнтуйтесь по тих можливостях тієї чи іншої конфігурації з каталогу типових, що описані вище чи галузевих, в залежності від спрямування вашого бізнесу.
Лінійка BAS пропонує повний перелік прикладних рішень відповідно до діяльності бізнесів в Україні, з яких точно можна обрати допоміжний інструмент для підвищення ефективності вашого бізнесу.
Маємо надію, ми внесли ясність і наблизили вас трохи ближче до розуміння, що собою являє кожна конфігурація BAS і яку обрати саме вам.
Якщо у вас залишились питання, звертайтесь до наших спеціалістів, скориставшись кнопкою зворотного зв'язку чи зателефонувавши нам.