Торгове та касове обладнання для автоматизації магазину роздрібної торгівлі
В загальній практиці розділяють автоматизацію магазину роздрібної торгівлі України на зони: каса, торговий зал, склад, офіс.
Які питання вирішують автоматизовані системи на цих ділянках:
Каса: Оптимізація процесу обслуговування покупців шляхом встановлення та синхронізації з фронт-офісними програмами касових апаратів, POS-системи, електронних ваг, детектора валют.
Торговий зал: Прискорення роботи касирів, відсутність довгих черг шляхом самообслуговування покупців у торгових залах при зважуванні чи скануванні товару через сканер штрихкодів, принтер чеків зважування необхідної кількості товару за допомогою електронних ваг.
Склад: Швидкість прийняття товару та відвантаження на торгові полиці, контроль товару на складах. Ведення складського обліку передбачає використання терміналу збору даних, мобільних застосунків, ваг та іншого електронного додаткового обладнання в синхронізації з обліковою складською програмою.
Офіс: Оптимізація управлінського обліку та ефективності бізнесу шляхом отримання реальних показників діяльності торгової точки у будь-який момент часу. У більшості випадків ця ділянка потребує управлінських програмних рішень, з можливістю отримувати аналітичні дані про діяльність бізнесу, що займається роздрібною торгівлею, для подальшого планування та прогнозування.
Комплект торгового та касового обладнання для автоматизації торгівлі може бути різним, відповідно до формату та специфіки вашого бізнесу: маленький локальний магазин, мобільна торгова точка, інтернет-магазин чи мережа супермаркетів з одним чи змішаними типами торгівлі.
Види можливих до підключення торгових апаратів:
- Електронні ваги;
- Касовий апарат;
- POS-термінал;
- Принтер етикеток;
- Принтер чеків;
- РРО чи ПРРО;
- Сканер штрихкодів;
- Детектор валют;
- Еквайринговий термінал;
- Зчитувач магнітних карт;
- Термінал збору даних.
Детальніше ознайомитись з можливостями підключення торгового-касового обладнання можна на сторінці.
Класифікація програм для автоматизації торгівлі
Програмне забезпечення для магазину роздрібної торгівлі класифікують на окремі програмні рішення:
- front-office (фронт-офіс) - до цього сегменту відносять касові програми для роздрібної торгівлі, які відповідають за обслуговування покупців. Це так зване робоче місце касира, з яким синхронізується усе, необхідне для зручності та швидкості роботи продавця, електронне обладнання. Функціональність цього ПО зосереджена саме на автоматизації продажів у магазинах, на взаємодії продавця та покупця.
- back-office (бек-офіс) - цей сегмент автоматизованих систем відповідає за управлінський облік на всіх етапах діяльності підприємства, сфера якої роздрібна торгівля. Облік асортименту, планування продажів, взаємовідносини з постачальниками, формування стратегії розвитку бізнесу, прогнозування результатів.
В Україні досить висока конкуренція серед “рітейлів”, тому використання фронт-офісного програмного забезпечення у синхронізації з бек-офісними програмами є необхідною умовою підтримки конкурентоспроможності. Це актуально і для продуктового роздрібного магазину, і для зоомагазинів, і для фешніндустрії, і для мережі аптечних пунктів.
Програмне забезпечення для магазину роздрібної торгівлі лінійки BAS
BAS Роздріб відповідає за облік грошових коштів та товарної номенклатури на рівні магазину. Найчастіше використовується у якості касового рішення, як для одного магазину, так і мережі роздрібних магазинів.
Потужний функціонал в деталізованих налаштуваннях в синхронізації з додатковим торговим обладнанням дозволяють швидко відпускати товар покупцю, співпрацювати з постачальниками, вести облік складських запасів, переміщувати товари між складами однієї чи різних роздрібних точок, проводити інвентаризацію та аналізувати роботу магазину, а також мережі роздрібної торгівлі.
Ми рекомендуємо використовувати цю програму у якості касового рішення, оскільки програма має деталізовані та гнучкі налаштування для роботи касира, а для роботи бек-офісу використовувати управлінську програму для торгівлі цієї лінійки продуктів.
BAS Управління торгівлею - управлінське рішення, яке дозволяє оперативно отримувати необхідні звіти для аналізу, прийняття стратегічних рішень керівникам та топменеджерам торгової компанії.
Контроль продажів, укладання угод з постачальниками, покупцями, наявності складських запасів, маркетингові стратегії та планування діяльності компанії.
Рішення “BAS Управління торгівлею” має широкі функціональні можливості, і може використовуватись для роздрібної, гуртової, комісійної, для дистриб'юторів та змішаних форм торгівлі. Програма адаптивна до будь-якого формату підприємства, є можливість максимально спростити функції чи відключити непотрібні опції для малого бізнесу, чи використовувати максимальний функціонал для великого та середнього.
Обидва програмних продукти не передбачають ведення бухгалтерського та податкового обліку, але легко синхронізуються з бухгалтерськими програмами - BAS Бухгалтерія та BAS Бухгалтерія КОРП.