Що таке BAS Бухгалтерія у хмарі
Хмарна BAS бухгалтерія - це програма для бухгалтерського обліку, яка розміщена не на стаціонарному комп'ютері чи іншому апаратному пристрої локально, а на віддалених серверах дата-центрів, доступ до яких здійснюється через мережу Інтернет. Для звичайного користувача спосіб використання та сама програма нічим не відрізняється від локального розміщення.
Види доступу до хмарної бухгалтерії
RDP або Remote Desktop Protocol - підключення до програми через віддалений робочий стіл. Перевагою такого доступу є можливість використовувати необхідну кількість серверних потужностей, розміщуючи на віддаленому комп'ютері не тільки облікову програму та допоміжні сервіси для бухгалтерів(FREDO Звіт, Клієнт-банк), а й свої власні файли, документи інше.
WEB-доступ - доступ до програми відбувається через вебстрічку браузеру. У такому разі збереження допоміжних софтів можливе тільки на власному пристрої.
Обов'язковою умовою першого і другого варіанту підключення є безперебійний інтернет-зв'язок.
Переваги BAS Бухгалтерії онлайн
Використання хмарних сервісів, в умовах війни залишається найоптммальнішим варіантом для компаній, які продовжують працювати, утримуючи стабільність економічного фронту.
У чому саме переваги програм для обліку у хмарі для бухгалтерів:
- Доступ - працювати в бухгалтерській програмі можна з будь-якого місця у будь-який час доби при умові безперебійного інтернету;
- Обслуговування - вам не потрібен власний програміст, усі питання технічного характеру вирішує компанія-провайдер, власне як і необхідні доопрацювання;
- Потужність та швидкість роботи - оскільки обробка усієї інформації відбувається не на вашому комп'ютері, а на віддалених серверах, швидкість роботи програми та опрацювання даних миттєве;
- Швидкий старт - міграція в хмару вашої програми чи розгортання свіжої бази займає не більше однієї години;
- Оновлення - автоматичні оновлення хмарної бухгалтерської програми відповідно до змін у законодавстві України;
- Консультації - питання по роботі в програмі можна вирішити з профільним спеціалістом.
Хмарний софт для бухгалтерії можна інтегрувати з сервісами для здачі звітності чи електронного документообігу. Для бухгалтера означає економію часу на відправку податкових документів, оскільки здійснювати це можна безпосередньо з облікової системи у хмарі.
Які сервіси можна синхронізувати з хмарною бухгалтерією BAS
Ми вже згадували про те, що можна оптимізувати роботу в онлайн бухгалтерії, якщо ви використовуєте RDP-доступ, адже вести звітність, перераховувати податки, розв'язувати регламентовані питання можна у пару кліків.
Які допоміжні сервіси можна синхронізувати з бухгалтерською програмою:
FREDO Звіт та M.E.Doc - сервіси для здачі звітності в електронному форматі, які легко синхронізуються (на вибір) з основною програмою для бухгалтерського, податкового та регламентованого обліку;
Обробка інтеграція з Клієнт-Банком - сервіс для автоматичного обміну платіжними документами між конфігураціями BAS та Клієнт Банком банківської установи, що обслуговує організацію.
FREDO Докмен - сервіс для здійснення електронного документообміну з контрагентами прямо із систем лінійки BAS, включно з бухгалтерською системою у хмарі.
Таким чином, працювати в програмі можна без прив'язки до основної офісної локації, використовуючи абсолютно увесь спектр рішень для оптимізації діяльності бухгалтера.
У попередній публікації у нашому Блозі ми говорили про евакуацію бізнесу, включно з обліковими системами на віддалений сервер для можливості працювати з будь-якого місця, де є інтернет.
Власне у статті ви знайдете інформацію про те, як самостійно вивантажити базу на будь-який носій інформації.
Якщо ваша компанія потрапила в таку ситуацію, коли фізично зберегти дані ви не можете, звертайтесь до наших спеціалістів.
Допоможемо створити та зберегти архів (бекап) вашої бази на серверах в дата-центрах Європи до моменту можливості відновлення вашої роботи.