ІТС або Інформаційно-ехнологічний супровід - перелік дій та інструментів, що дозволяють отримати повну підтримку технічного, консультаційного та інформаційного характеру користувачу на всіх етапах роботи в програмі 1С:Підприємство чи BAS. Договір ІТС є офіційним сервісом, і є гарантом отримання комплексної підтримки користувачам ліцензійного програмного забезпечення по автоматизації бізнесу 1С:Підприємство відповідно до чинного законодавства України.
Купуючи програму 1С:Підприємство, BAS чи будь-яке інше програмне забезпечення, користувач прагне, щоб придбана програма не лише виконувала покладені на неї функціональні задачі, а і відповідала нововведенням на рівні законодавства, щоб регламентовані звіти були останніх затверджених форм, щоб ставки самостійно оновлювалися, підключалися нові сервіси-зручності, щоб з інформаційною безпекою було усе гаразд, щоб “не тормозило” після встановлень програмних оновлень і так далі.
В сьогоднішньому динамічному світі і програми є надзвичайно динамічними, не є винятком програми BAS, 1С:Підприємство та платформи, на яких вони побудовані. І ці програмні рішення потребують постійних оновлень і вдосконалень (бо ж ми хочемо і яскравіший інтерфейс, і більше функцій, і інтеграцію з сторонніми сервісами. Чи не так?).
Відповідно, розробник прагне “полегшити життя” користувачу, гарантуючи консультативну підтримку не лише по програмі, а і у теоретичних питаннях. Для цього тільки ліцензійним власникам регулярно влаштовуються лекторії для бухгалтерів, надаються консультації силами професійних аудиторів, забезпечується можливість отримання даних із зовнішніх джерел (наприклад отримання інформації про контрагентів).
Є ці та ще багато причин (сервісів), чому приймаючи рішення про необхідність ІТС для компанії варто сказати ТАК і зареєструватися на порталі ІТС.
Відповідно до політики ліцензування, отримати оновлення програмного продукту "1С:Підприємство 8" можливо тільки при наявності передплати на Інформаційно-технологічний супровід (ІТС)
Отримання своєчасних оновлень типових конфігурацій та технологічної бази 1С:Підприємство, а також інформаційне сповіщення про вихід.
Повна консультативна допомога в установленні, супроводі, оновленні та підтримці програм. Консультації в телефонному режимі чи онлайн.
Регулярні семінари з огляду на зміни в законодавстві та відображення цих змін в прикладних рішеннях по автоматизації бізнесу - у формі очних лекцій та відеоформатів.
Обмін електронними документами з контрагентами прямо з програми, без застосування вигрузок в допоміжні файли.
Забезпечення ресурсами для користувачів програмних рішень: посібники, методички, що несуть інформаційно-практичну цінність.
Допоміжний сервіс для інтеграції з типовими чи нетиповими конфігураціями для відправки нормативної документації та податкової звітності прямо з програми в один клік.
Можливість отримання кваліфікованої допомоги аудитора чи експерта в питаннях бухгалтерського, податкового та інших видів обліку.
Обмін електронними документами з контрагентами прямо з програми 1С:Підприємство через сервер ПТАХ.
Інформаційно-технологічний супровід для користувачів спеціалізованих, галузевих програмних рішень.
Заповнення даних контрагентів автоматично з відкритих державних реєстрів.
Оновлення періодичної інформації нормативно-довідкового характеру в типових конфігураціях.
Що ви хотіли б обговорити?