Що таке абонентське обслуговування BAS
Абонентське обслуговування BAS - комплекс заходів щодо забезпечення безперебійної, коректної роботи програми. Такий вид послуги, як супровід програмного продукту, надається зареєстрованим користувачам ліцензійної версії програми BAS, за умови актуальної підписки ІТС. При цьому не має значення, з ким із офіційних компаній-учасників "Cпілки автоматизаторів бізнесу" у вас підписаний договір ІТС. Договір на абонентське обслуговування можна заключити з тією фірмою, яка, на ваш погляд, відповідає потребам бізнесу.
Що входить в обслуговування BAS:
консультаційна підтримка;
регулярні оновлення;
доопрацювання функціоналу або його обмеження під потреби компанії;
розмежування прав доступу до програми;
виявлення помилок у програмі;
бекапування даних;
повне або часткове адміністрування.
Умови договору абонентського супроводу не є регламентованим для всіх обслуговуючих фірм, і, звичайно, обговорюються індивідуально з клієнтом.
Важливо! ІТС не є тотожним поняттям "абонентське обслуговування", проте, як було сказано вище, є обов'язковою умовою або частиною договору для обслуговування ліцензійної BAS, та індивідуального доступу користувачів до порталу ІТС з правом отримання сервісів від компанії вендора.
Чому варто підписати договір на абонентське обслуговування
Підписка ІТС дає вам автоматичний доступ до можливостей того пакету, який ви оплатили. З такою складовою, як оновлення, можна впоратися самостійно. Це у тому випадку, коли у вас типова конфігурація, без доопрацьованого функціоналу, і ви вже досвідчений користувач програми. Однак, як показує практика, скрізь є свої нюанси, про які ми говоримо нижче.
Чому варто замовити послугу у фахівця:
- виконати всі необхідні дії коректно, якщо потрібно, наприклад, оновити програму або виправити помилки, звичайному користувачеві, без IT-освіти не завжди під силу;
- ваша програма має доопрацювання, внесення змін (оновлень) в таку програму самостійно може призвести до збою роботи всієї системи;
- потрібен додатковий функціонал в програмі, адаптований під потреби бізнесу;
- для коректності роботи, при наявності впровадженого індивідуального програмного рішення для вашого бізнесу;
- для отримання методичних рекомендацій, навчання по роботі з тим чи іншим функціоналом у програмі;
- при технічних збоях у роботі програми, вам не потрібно в паніці шукати, кому ж зателефонувати, ваша обслуговуюча компанія завжди в межах досяжності;
- ви економите, як на замовленні "випадкового" фахівця, так і на якісному обслуговуванні програмного продукту. Як приклад, при збоях в програмі BAS, ви готові заплатити будь-які гроші для відновлення робочого стану, відповідно шукати, де вигідніше і перевіряти кваліфікацію фахівця, часу не буде.
Послуга з обслуговування BAS має взаємовигідний характер, як для клієнта, так і для IT-компанії, і завжди обговорюється індивідуально, з урахуванням трудовитрат IT-фахівця. Тобто, з переліку запропонованих послуг з обслуговування, ви можете вибрати ті, які важливі для ефективної роботи вашої програми BAS.
Дізнатися більш детальну інформацію або замовити абонентське обслуговування у нас можна, перейшовши на сторінку.
Щоб поставити питання спеціалісту, скористайтеся телефоном у шапці профілю або кнопкою зворотного зв'язку.