На сьогоднішній день здійснено повний перехід систем компанії на роботу з новим продуктом. Після впровадження програми були автоматизовані наступні функціональні сфери:
Управління маршрутами торгових агентів;
Управління замовленнями;
Управління запасами;
Управління закупівлями;
Управління доставками;
Аналіз діяльності компанії;
Звітність виробнику;
Обмін з Бухгалтерією для України 8.
Після реалізації проекту представники компанії відзначили цілий ряд позитивних змін, а саме:
підвищення контролю за торговими агентами завдяки можливості планування маршрутів торгових агентів;
удосконалення управління доставками завдяки механізмам розподілу доставок по рейсам і машинам;
підприємство стало швидше обробляти замовлення, завдяки чому клієнти дистриб'ютора менше чекають і отримують в точності те, що замовляли;
процеси формування замовлень і звітів постачальнику з трудомісткого завдання перетворилися в просту дію завдяки помічнику формування замовлень і автоматичного заповнення звіту постачальнику;
механізм налаштування друку документів дозволяє менше витрачати часу на «паперову роботу»;
гнучка система звітів дозволяє дуже швидко отримати всю потрібну інформацію в розрізі агентів, торгових точок, виконання планів по брендам і каналах збуту, щодо фінансового стану компанії.