До початку впровадження програмного забезпечення були висунуті наступні вимоги:
Спростити введення і обробку замовлень;
Автоматизувати резервування товарів на складі під конкретне замовлення;
Спростити пакетне оформлення документів;
Відстежувати маршрути доставки на вбудованій карті;
Вести інформацію по водіях і експедиторам;
Контролювати грошовий оборот через Клієнт-банк;
Планувати маршрути торгових агентів і контролювати результативність їх роботи;
Управляти доставками товарів;
Проводити аналітику в розрізі каналів збуту і по типу торгових точок.
Нашими фахівцями був розроблений план робіт по впровадженню програми «Управління дистриб'юторською компанією», який дозволив реалізувати автоматизацію бізнес-процесів не тільки «як є», а й «як повинно бути».
Реалізувавши поставлені вище завдання, спеціалісти також виконали розробку додаткового функціоналу, навчили користувачів роботі з програмою, реалізували перенесення даних з раніше використовуваних систем.
На даний момент часу автоматизована система «УДК» успішно експлуатується на 12 робочих місцях.
В результаті автоматизації, дистриб'ютор «Рошен-Гранд» витрачає набагато менше часу на введення і обробку замовлень, оперативно отримує звітність в розпалі діяльності компанії, контролює зміни в базі, використовує оптимізоване управління доставками товару, в якому максимально корисним стало відображення маршрутів і рейсів на карті.