Перший етап передбачав демонстрацію можливостей продукту. Була здійснена установка програми, презентація співробітникам і виявлення конкретних потреб клієнта.
Протягом другого етапу наші спеціалісти доопрацьовували і вносили зміни в код продукту «УДК» з урахуванням індивідуальних потреб ДП «Торговий дім Київської кондитерської фабрики ім. К. Маркса».
Під час третього етапу робіт фахівці з впровадження навчили співробітників дистриб'ютора роботі в «УДК».
Четвертий етап - відбулося впровадження оновленого релізу програми, перенесення всіх даних зі старої інформаційної системи управління підприємством, після чого всі співробітники компанії повністю успішно перейшли на роботу в новій платформі.
В результаті були оптимізовані такі функціональні сфери:
процес формування товарних рейсів;
контроль завантаження машин;
аналіз продажів по кожному клієнту за період (зазначено підвищення ефективності обробки замовлень);
вдосконалена система звітності виробнику (за підрахунками аналітиків компанії, в перший же місяць це дало приріст прибутку в 7%).
Представники «ТД Кондитерської фабрики ім. К. Маркса » відзначили позитивний ефект від впровадження УДК у своїй компанії. Обробка замовлень і звітів, а також контроль над роботою торгових агентів, за їхніми словами, стали набагато простішими. При формуванні замовлення постачальнику реалізована функція виведення аналізу продажів за період, що значно підвищило ефективність замовлення і швидкість його складання. Досить легко формувати звіти, з можливістю їх збереження для подальшого використання без повторних налаштувань.
Після реалізації проекту представники компанії відзначили збільшення контролю над фінансовим станом компанії.