Переваги та недоліки, які ми виділили під час використання послуги оренда BAS
Почнемо з недоліків
- Прив’язка до Інтернету - це означає, що без Інтернет-підключення працювати неможливо, або, якщо якість погана, то швидкість роботи зменшується. Але ви завжди можете взяти свій пристрій і переміститись в місце з хорошим підключенням
Переваги послуги оренда BAS
Економія - якщо ви вирішили купити BAS вам потрібно врахувати, що окрім програмного продукту для роботи потрібно відразу придбати ліцензії для кожного користувача, сплатити за інформаційно-технічний супровід, а також оплачувати роботу спеціаліста. Завдяки послузі оренда BAS ви сплачуєте, лише щомісячну плату і вам не потрібно платити за обслуговування та ліцензії.
Мобільність. Користувачі отримують можливість працювати не тільки з офісу, а й будь-якого місця на земній кулі, єдина умова - наявність Інтернет-підключення. Мобільність рішення полягає ще й в можливості відкриття нових філій, точок продажу та виробничих цехів, при цьому всі ланки матимуть доступ до єдиного робочого середовища.
Безпека. При роботі з програмою дані відразу синхронізуються із захищеними сервером, що знаходиться в одному з європейських дата-центрів. Тому пошкодження робочого пристрою (комп’ютера) або його вилучення ніяк не вплинуть на збереження вашої інформації.
Резервне копіювання. Виконується автоматично і зберігається на серверах, тому у вас завжди є можливість повернути втрачену інформацію або відновити файли до попереднього вигляду. При потребі можна додатково налаштувати створення резервних копій ще на ваш персональний комп'ютер.
Регулярні оновлення. Обравши послугу оренда BAS ви першим отримуєте актуальні оновлення в автоматичному режимі. Вам не потрібно більше в телефонному режимі вирішувати питання оновлень і витрачати час на очікування їх.
Оренда BAS підійде широкому колу користувачів. Це мобільне та функціональне рішення, що доступне кожному. Щоб почати роботу в середовищі BAS потрібно лише зареєструватися, створити або додати базу даних, що існує і програма готова до роботи. Якщо вашій компанії потрібен швидкий старт, тоді ваш вибір - хмарні рішення.
Хмарні рішення відкривають додаткові можливості для користувачів:
- Інтернет-магазини. Отримують можливість синхронізації асортименту інтернет-магазину з базою даних BAS.
- Компанії з декількома філіями. Працівники з різних міст мають доступ до єдиної бази даних і можливість об'єднати свої зусилля.
- Бухгалтери-аутсорсери оцінять мобільність програми, адже завдяки хмарним рішенням BAS надавати всю потрібно інформацію клієнтам можна при інтернет-підключенні клієнта.
Якщо у вас з’явились питання, пов'язані з орендою BAS, ми допоможемо знайти на них відповіді:
Консультація наших спеціалістів:
+38 (067) 236-48-96
client@uit.kiev.ua